צופן תשפ"ג: פָּגַשׁ תּוֹאֵם

עוֹמָרִים / ארכי-מלאך מיכאל

מה רַב הוא האדם

איננו רק בשר ודם

בתוכו  אֵינְסוֹף חלקיקים

פִּיסּוֹת  של אלוהים

וכשהחלקים כולם נֶאֱסָפִים

שבים הביתה מִתְפַּיְּיסִים

האוֹר את העוֹר שׁוֹטֵף

וזיכרון קַדְמוֹן  בך פּוֹשֵׁט

נזר הבריאה הנך בּוֹרֵא שׁוּתָּף

מריאותייך אֱמֶת זו תִּשְׁאַג

וראה בְּרָכָה בשנת תשפ"ג !

אהובים-יקרים, לכל שנה עברית חדשה סגולה משלה, חותם תדרי ייחודי המתבטא בשלושה רבדים הכרוכים זה בזה:

מגמה התפתחותית מרכזית

צ'אקרה דומיננטית

ישות/ קבוצת אור אשר ניצבת בחוד החנית של ההובלה בשנה הקרובה

אהובים-יקרים, צופן תשפ"ג הוא ת' של תחילית המילה תּוֹאֵם וכן, בהיפוך האותיות ש פ ו-ג' מתקבל הערךפָּגַשׁ משמע, שנת תשפ"ג היא בסימן פָּגַשׁ תּוֹאֵם, כל שתפגשו במציאות חייכם בשנה הקרובה נמצא בהלימה בקו ישר עם הדרך בה הלכתם, הבחירות וההחלטות אשר עשיתם עד היום על כן, בשנה הקרובה יש מי אשר יקצרו פירות משובחים ויפים ויש מי אשר יגלו כי פירותיהם רקובים ובאושים.

אהובים-יקרים, מטרת החיים היא צמיחה מתמדת, עמל מלשון מעלה והתעלות כלומר, ללא עמל ומאמץ לא ניתן לעלות בסולם ההתפתחות לנוע מעלה במדרגות הרוחניות. עמידה במבחנים הרוחניים, למידת שיעורי הנשמה, יישום סעיפי החוזה הנשמתי במעגלים האישי, המשפחתי והמקצועי הייעודי כרוכים בעמל רב אולם מזכים את האדם בברכת השמיים ובחסדו של הבורא העליון, נס בראשי תיבות סנכרון נצחי הוא פועל יוצא של התיישרות לתוכנית הנשמה ולתוכנית האלוהית העכשווית לזמן זה של חילופי העידנים אשר הנו מעבר ממעמד של בן אנוש שורד למעמד הנשגב של בן אנוש יוצר במשותף עם הרוח.

אהובים-יקרים, עמל  בהיפוך האותיות הוא גם מַעַל שמובנו בגידה באמון לדאבוננו כי רב, בעת הזו רבים ורבות מקרב בני ובנות ישראל לרבות עובדי ועובדות האור מועלים בתפקידם, מפרים את החתימות הנשמתיות, אינם מקיימים את החוזים הרוחניים בראש ובראשונה עם בן/בת הזוג, הילדים, ההורים והאחים שלהם בנימוק כוזב כי זכות הבחירה החופשית פירושה עשיית רק מה שמתחשק ונוח,  חופש לברוח לחמוק מכל מה שכרוך במסירות, מאמץ ואומץ  לפיכך, מי שעד היום התעלמו מקריאות הרוח, מאותם שעונים מעוררים יפגשו קשיים ומכאובים, טלטלות וזעזועים במציאות חייהם בראש ובראשונה וקודם לכל במצב הבריאותי והנפשי וכן, במערכות היחסים הקרובות. יש לדעת כי מצבור החוזים הרוחניים אשר מופרים ואינם מקוימים על ידכם הוא הגורם לאותן מצוקות אשר חווים הנכם במישורים האישי, הלאומי והעולמי.

אהובים-יקרים, מכיוון שהשנה הקרובה מדגישה את הקשר הישיר שבין דרכו ואופן הנהגתו של האדם לתסריט החיים שממומש בפועל טבעי אפוא, שהצ'אקרה הדומיננטית בשנת תשפ"ג היא העין-השלישית אשר אחראית על הקשר שבין עולם הסיבות הרוחי לתוצאות בעולם הגשמי. ועוד, הרובד בהיררכיה הבריאתית הניצב בחוד החנית של ההובלה בשנת תשפ"ג הוא מלכיצדק האמון על חוק האיזון שכן, קארמה היא מנגנון של סיבה ומסובב, חוק איזון האנרגיה. ברצוננו להעיר ולעורר אתכם אף להתריע כי התפיסה הרווחת בקהילות הניו אייג' / העידן החדש של ביטול הקארמה היא שגויה ומטעה. הנכון הוא, שבימים מכוננים אלה של סוף העידן אשר בספר הספרים מכונים  "אחרית הימים" מלשון הימים האחרונים, מוענק סיוע מוגבר אשר לא היה כדוגמתו מעולם מטעם מקורות האור העליונים של הרמת הצעיפים וחשיפת אותם המיידעים באקאשה / הספרייה הקוסמית במטרה לסגור הקצוות ליישב הזנבות ממחזורי חיים קודמים, לרפא את הפצע הפנימי מיחידות החיים בעידן זה, לסיים את מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקארמה, דבר זה אינו קורה מעצמו כי אם תולדה של בחירה מעשית ללכת אחר מורה רוח של אמת בהובלתנו הכוונה, לזו אשר משרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה אשר לא מכבר השלימה את פרויקט הענקת גלגלי הצלה אחרונים לדמויות המפתח התנכיות.

אהובים-יקרים, צופן מלכיצדק הוא קץ אשר מובנו סיום ביחד עם הערך לִימּוּדְךָ מתקבל לִימּוּדְךָ קץ משמע, מצויים הנכם בתום אשראי הלמידה התאורטית במעבר לשלב הלמידה המעשית היא ההתנסות בתוצאות הבחירות והמעשים שלכם עד היום.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בהתעשתות וכיבוד החתימות הנשמתיות, אמן.