צופן 2017 ו"אנרגיית החול"

אהובים-יקרים, שנת 2017 כבר כאן, ורבים מבניכם, בדומה לזו המתמסרת אותנו,  תוהים, איזה פוטנציאל עתידי ואתגר התפתחותי, ברמת הפרט והכלל, שנת 2017 צופנת בחובה?

אהובים-יקרים, שנת 2017 הנה בסימן של "דואליות" (בעברית שְׁנִיּוּת) המאפיינת את "אנרגיית החול", ואנו נבהיר, החול המוכר כל כך בעולמכם, מייצג שני היבטים הפוכים ושונים זה מזה, בהיבט האחד שלו, החול מייצג את "תודעת הרוח" אשר מהותה יכולת לנוע ממקום למקום בקלות ובמהירות, טרנספורמציה ותחיה מחדש ( "עוף החול"), ושפע אינסופי: "ויצבור יוסף בר כחול הים הרבה מאוד עד כי חדל לספור כי אין מספר" (בראשית מ"א, מ"ט), בהיבט השני המנוגד, החול מייצג את "תודעת החומר" שמתפזר ומתכלה, ושהנו זמני וחולף ( "שעון החול"). 

אהובים-יקרים, שנת 2017 הנה שנה בה הפערים בתודעה ביןקבוצות בקרב אוכלוסיית המין האנושי ילכו ויגדלו, הואיל והחל מה- 21.12.2012,  ובאופן הולך וגובר בהתמדה, נפתחים עוד ועוד נתיבים של התפתחות ועלייה בתודעה, מה שמביא בעקבותיו לחלוקה הולכת וגדלה של אוכלוסיית המין האנושי לקבוצות, תתי-קבוצות, ותתי-תתי קבוצות…ניתן לדמות זאת לבניין בעל עשר קומות שהתווספו לו 990 קומות! או לחילופין, כביש שהיה בעל עשרה נתיבים וכעת הנו בעל אלף נתיבים!

אהובים-יקרים, שנת 2017 שמה בקדמת הבמה את צ'אקרת הגרון אשר נתיבה הרוחי הנו נתיב "האחדות", הואיל וכך, האתגר ההתפתחותי של שנה זו הנו פרידות לצורך חיבורים חדשים, תואמים ונכונים יותר! לפיכך, בשנה זו תהייה 'נדידה' (אנרגיית החול זוכרים?) גדולה יותר של בני-אדם בתחומי החיים השונים: מגורים, לימודים, עבודה, זוגיות, חברה וכן הלאה,  אדם יקום בבוקר ויגלה לתדהמתו שהמקום בו גר/ המקצוע שלומד/ העבודה שעוסק/ הזוגיות שנמצא בה/, מערכת יחסים חברית וכן הלאה, אינו תואם עוד את מקומו ההתפתחותי הנוכחי, או ליתר דיוק, את המדרגה ההתפתחותית הבאה ויבחר להמשיך הלאה, יש מי שיחוש צורך לחולל שינויים בכמה מעגלי חיים בו-זמנית!

אהובים-יקרים, שנת 2017  הנה בסימן של "יצירת הולמות בין הדיבורים למעשים!" ואנו נבהיר, רבים מבניכם עסוקים בלקרוא וללמוד, ללמד ולדבר אודות "החוקיות החדשה" , אולם מתוך היבטי נפש של פחד וספק,  נמנעים מלעשות את אותם מעשים אשר משמעותם לחיות חוקיות זו! נוצר מצב של "דיבורים כמו חול ואין מה לאכול" (צ'אקרת הגרון זוכרים?), קרי, מדברים את החוקיות החדשה אך בפועל ממשיכים לחיות את הישנה!

אהובים-יקרים, הואיל ושנת 2017 שמה במוקד את צ'אקרת הגרון חיוני להתמיר את תודעת הנפרדות בתודעת האחדות, הווה אומר, על האדם להיות אחד עם תכנית הנשמה, שהנה חלק מהתוכנית הבריאתית הכוללת!  נדרש אפוא, לאזור אומץ ואת תעוזת הלב על-מנת לעשות את אותם מעשים, ההולמים את הדיבורים וההצהרות אודות "החוקיות החדשה"!

אהובים-יקרים, האיכות המתפזרת והמעלה אבק של סופות החול, מרמזת על הצורך בשנה זו, להגביר ערות רוחנית, ולהישאר ממוקדים בנתיב הנשמתי-הייעודי, ולא חלילה לשקוע תרתי משמע בתודעת החומר המסיחה והממסכת, המערפלת והמעוורת…

אהובים-יקרים, ברמה הבריאותית-הגופנית, בשנה זו , תיתכן רגישות מוגברת-מיוחדת  במרכז הגרון,  הדבר עלול לבוא לידי ביטוי  ב'תסמינים פיזיים' שונים כגון: צרידות, שיעול, 'תחושת מחנק', דלקות בגרון ובמיתרי הקול, ועד מחלות קשות יותר של סרטן…חשוב אפוא, להגביר עבודה תדרית-תודעתית הנוגעת לצ'אקרה זו, במטרה לאזנה, למצבה ולרפאה…

אהובים-יקרים, בתום תמסורותינו, אנו מברכים אתכם, לו-יהי ושנת 2017  תהייה שנה בה כמה שיותר בני אדם יאזרו את האומץ ואת "תעוזת הלב" הדרושים, לעשיית את אותם מעשים ההולמים את תכנית הנשמה, ויתברכו בגורל ומזל טובים,  והרי צופן המילה "מזל" הנו "מקום, זמן, לעשות"!! אמן כן יהי רצון!