צופן מלחמת גוג ומגוג : מַמְלֶכֶת גַּם וגַּם

אהובים-יקרים,  דרכה של הרוח לדבר בשפת הסְתָרִים מלשון הַסְתָּרָה משמע הצפנה וגם מלשון סוֹתֵר קרי מנוגד. צורת דיבור זו תכליתה להניח את זרעי האמת הגבוהה בתודעה האנושית בשלב התפתחותי מוקדם בו האנושות עדיין איננה בשלה דיה לתפוס ולהבין את סודות היקום והקיום. זו הסיבה בעטיה, נביאי האומה העבירו את דברי האל בשפה של משלים ומטאפורות בבחינת אגוזים קשים לפיצוח על-מנת, להכשיר את הקרקע לזמן העכשווי של שארית העידן המכוון אל  עליית מדרגה וחידוש הקשר הישיר של יצירה משותפת עם הרוח, כפי שהיהבראשית העידן לפני החטא הקדמון והנפילה בתודעה.

אהובים-יקרים, דברי הנבואה של הנביא יחזקאל, שכפי שהארנו מוקדם יותר הנו גלגול נשמתי ישיר של יצחק אבינו, הם כמוסים מאוד משום שמדברים בשפה הפכית. בהולמות למהות הזמן הנוכחי של התיישרות עם תכנית הבריאה והאל ברצוננו להאיר את שחבוי בנבואת יחזקאל.

אהובים-יקרים, בפרק ל"ח בספר יחזקאל מופיע צמד מילים ייחודי, שהקדים את זמנו אלפי שנים, הכוונה למילים גּוֹג ומָּגוֹג :  "וַיְהִי דְבַר-יְהוָה, אֵלַי לֵאמֹר בֶּן-אָדָם, שִׂים פָּנֶיךָ אֶל-גּוֹג אֶרֶץ הַמָּגוֹג–נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל; וְהִנָּבֵא, עָלָיו". התיאורים המופיעים בהמשך הנבואה עלומים גם כן: " וְאָמַרְתָּ, כֹּה אָמַר אֲדֹנָי יְהוִה: הִנְנִי אֵלֶיךָ, גּוֹג–נְשִׂיא, רֹאשׁ מֶשֶׁךְ וְתֻבָל.  וְשׁוֹבַבְתִּיךָ, וְנָתַתִּי חַחִים בִּלְחָיֶיךָ; וְהוֹצֵאתִי אוֹתְךָ וְאֶת-כָּל-חֵילֶךָ סוּסִים וּפָרָשִׁים, לְבֻשֵׁי מִכְלוֹל כֻּלָּם–קָהָל רָב צִנָּה וּמָגֵן, תֹּפְשֵׂי חֲרָבוֹת כֻּלָּם…" ( א'- ד' )..

אהובים-יקרים, נבואת יחזקאל מדברת בלשון לא רגילה רוויה דימויים ומטאפורות סתומים. התמסורת הנוכחית עיקרה הארת המשמעות האמיתית הנכונה של המושג המרכזי בנבואה דהיינו מלחמת גוג ומגוג.

אהובים-יקרים, צופן המושג מלחמת גוג ומגוג בהיפוך אותיות מַמְלֶכֶת גַּם וגַּם! הכוונה, שבשארית העידן הזמן בו הנכם מצויים תיכון מחדש ממלכת האור באדמה כפי שהיה בראשית העידן טרום הגירוש מגן עדן. מהות האור עקרון הגַּם וגַּם של תורת המיזוג שבין הרוח לשכינה, הזכרי לנקבי, האהבה לאמת.

אהובים-יקרים, עם הנפילה אל תודעת האגו המוגשם חלה היפרדות של האלוהי מהאנושי, הזכרי מהנקבי, האהבה מהאמת. עיוות שהשתרש ומקורו בעצמי הנפש של האגו התפיסה לפיה הבאת האמת כמוה כפגיעה באחר ושלאהוב באמת משמעותו לכסות על האמת.

אהובים-יקרים, יש לדעת שאי הבאת האמת פוגעת בטובתכם העליונה ובטובתו העליונה של האחר משום, שמרחיקה אתכם ואותו מעצמי המקור הוא עצמי האור המצוי בקשר של אהבה ואחדות עם הבריאה והאל. הסתרת האמת מכסה וחוסמת את מרכז הלב המרכז של האהבה. טומאה היא סגירות הלב מלשון אטום ה'.

אהובים-יקרים, "מר בפה מתוק בבטן" בדומה לטעמה המר של התרופה, האמת גם אם מרה בכוחה לרפא ולהבריא, להחיות ולהצמיח. הישרת מבט לאמת מעניקה הזדמנות ותקווה לטפל ולתקן את שנצרך, מבטיחה צמיחה והתחדשות. הסתרה מלשון סטירה מכה על ההזדמנות ללמוד, לשפר ולתקן.

אהובים-יקרים, אהבה=אמת! כל מה שהוא אוהב הוא אמת וכל מה שהוא אמת הוא אוהב. אי הבאת אמת מעידה על נוחות ואנוכיות, דאגה לעצמי במסווה של דאגה לאחר. 

אהובים-יקרים, בניגוד לאמונה הרווחת נבואת יחזקאל אינה מדברת על הכרעה חיצונית בין אומות העולם לישראל אלא על הכרעה פנימית בין שני הכוחות שבאדם- עצמי העור קרי הנפש לבין עצמי האור קרי הנשמה. בזמן מקודש והרה גורל זה של הישורת האחרונה נקראים הנכם לבחור בדרך של ריפוי וחניכה בהובלתנו, להביא לידי סיום והשלמה של השיעורים והחתימות הנשמתיות, ולהתיישר עם דרכי הרוח וחוקי הבריאה. אלה המתעלמים מקריאות הרוח משום שאומרים בליבם "אין לי צורך בזה" "אני מסוגל/ת לבד"  "לא עכשיו"  "מאוחר יותר" וכיו"ב מאריכים שלא לומר מדמיעים לעצמם את הדרך.

אהובים יקרים, בתום תמסורת מקודשת זו, מברכים אנו אתכם בהליכה בדרך של אהבת אמת היא הבאת האמת. אמן כן יהי רצון.