צופן פרשת עֵקֶב : ראיה רוחנית הבטחה לבריאות ורווחה, שפע ושגשוג

עריכה חדשה : 30 יולי, 2023

אהובים-יקרים,  צופן פרשת עֵ֣קֶב הוא ע' קו מורה אמת נשגבה לפיה יישור קו עם העין השלישית האמונה על הראיה הרוחנית והתקשורת עם עולמות של מעלה מניב חיים מלאים של ברכה ורווחה, שפע ושגשוג בכל הרבדים – הבריאותי, הזוגי, המשפחתי והייעודי ככתוב: " וְהָיָה עֵקֶב תִּשְׁמְעוּן אֵת הַמִּשְׁפָּטִים הָאֵלֶּה וּשְׁמַרְתֶּם וַעֲשִׂיתֶם אֹתָם וְשָׁמַר יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לְךָ אֶת הַבְּרִית וְאֶת הַחֶסֶד אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ, וַאֲהֵבְךָ וּבֵרַכְךָ וְהִרְבֶּךָ וּבֵרַךְ פְּרִי בִטְנְךָ וּפְרִי אַדְמָתֶךָ דְּגָנְךָ וְתִירֹשְׁךָ וְיִצְהָרֶךָ שְׁגַר אֲלָפֶיךָ וְעַשְׁתְּרֹת צֹאנֶךָ עַל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר נִשְׁבַּע לַאֲבֹתֶיךָ לָתֶת לָךְ, בָּרוּךְ תִּהְיֶה מִכָּל הָעַמִּים לֹא יִהְיֶה בְךָ עָקָר וַעֲקָרָה וּבִבְהֶמְתֶּךָ, וְהֵסִיר יְהוָה מִמְּךָ כָּל חֹלִי וְכָל מַדְוֵי מִצְרַיִם הָרָעִים אֲשֶׁר יָדַעְתָּ לֹא יְשִׂימָם בָּךְ וּנְתָנָם בְּכָל שֹׂנְאֶיךָ "  ( דברים ז', י"ב – ט"ו ).

אהובים-יקרים,  מהם המשפטים אשר קיומם מבטיח בריאות והצלחה בכל מישורי החיים? בראיה הצרה החלקית הכוונה לשמירת החוקים והמצוות אשר בתורת משה בסיכול אותיות השם ברם, הפרספקטיבה הרחבה השלמה כוללת את אותן חתימות נשמתיות סעיפים בחוזה הרוחני אשר נשמתכם התחייבה לקיים טרום התגלמותה במרחב ארץ לפיכך, כל אשר קורה אתכם במציאות הפיזית הוא השתקפות ומראת אמת של מידת היישום שלכם את סעיפי החוזה הרוחני בראש בראשונה וקודם לכל במערכות היחסים שלכם עם בני המשפחה הביולוגית והגרעינית קרי, בן/בת הזוג שלכם, הילדים שלכם, ההורים שלכם, האחים שלכם.

אהובים-יקרים, טהור הוא מי שלוקח אחריות מלאה ומזדרז לקיים את אותן התחייבויות נשמתיות בנפש חפצה ושמחה אף על פי ולמרות המאמץ והאומץ, הוויתור וההקרבה הכרוכים ביישומן כדרכם של אבות ונביאי האומה אותם מתקדשי אמת משרתי האל.

אהובים-יקרים, נתונים הנכם בתקופה המכונה בכתובה אחרית הימים מלשון אחרון הימים / הימים האחרונים של עידן זה בן 6,000 השנים המתקרב אל קיצו. דעו כי על פי התוכנית האלוהית לזמן הזה של סוף העידן חובה עלייכם ליישב את כל אותם קצוות וזנבות מיחידות חיים קודמות, להשלים את מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקארמה שכן, כשם שלא ניתן לעלות כיתה בבית הספר קודם ללמידת החומר הנדרש כך לא ניתן לעלות במעלה סולם ההתפתחות במדרגות הרוחניות מבלי לפנות חובות ישנים, למידת השיעורים פותחת את השערים למעבר לעידן החדש.

אהובים-יקרים,  משום ההכרח להזדרז ולהשלים את שיעורי הנשמה להספיק לנקות אותם חובות קארמתיים חוקיות הזמן העכשווי היא הפעלת שעונים מעוררים בווליום גבוה יותר הכוונה, לאותן טלטלות מפתיעות וזעזועים בלתי צפויים אשר פוקדים אתכם חדשות לבקרים במישור האישי, הלאומי והעולמי, מגמה זו אינה עתידה להשתנות כי אם להיעשות אינטנסיבית ותכופה אף יותר.

אהובים-יקרים, בערך בריאות מסתתרת המילה ראי אף על פי כן, רבים ורבות מקרב שליחי ושליחות האור ישנים שינה עמוקה, מתעלמים מאותם תמרורי אזהרה המתרחשים בחייהם ואשר משתקפים בראש ובראשונה במצב הבריאותי שלהם ושל קרוביהם, בתקלות ותאונות, ושלל אירועים בלתי רצויים אחרים. אין הם שואלים את המדריכים הרוחניים שלהם אף נמנעים מלפנות לקבלת עזרה ממורה רוח אשר נמצא למעלה מהם מבחינה התפתחותית על מנת לברר את הסיבה הרוחנית למצבם הבריאותי הרופף, להבין וללמוד היכן עלייהם להתיישר לסעיפי החוזה הרוחני. אופן הנהגה פסול זה בבחינת השראה מטעה על המטופלים והתלמידים שלהם משום, שמפריד בין הרוחני לפיזי מתעלם מהחוק הקוסמי על פיו  " הסיבות הן ברוח, התהליכים הם בנפש, והתוצאות הן בגוף ".

אהובים-יקרים, עבור מי שבוחרים לעבור תהליך אישי רציף ועקבי, מקיף ויסודי של ריפוי וחניכה בהובלתנו, תקופה זו של חילופי העידנים פותחת בפניו אפשריות מופלאות ומתנות רבות חסד של ריפוי מלא רגשי ופיזי ומימוש גבוה בכל הרבדים. דעו כי יש מי שכבר הגיעו לגאולה האישית וקיבלו מאיתנו דרך זו המצנרת אותנו כותבת שורות אלה את " החותם הרוחי המוזהב "  עיטור ואות לסיום מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקרמה.

בתום תמסורותינו קוראים אנו לכם למהר ליטול האחריות על קיום סעיפי החוזה הרוחני אשר מובילה אל חירות אמת שכן, צופן אחריות מלשון א' תחילית הערך אמת  ביחד עם המילה חירות.

לו יהי