צופן פרשת רְאֵה: אבני הבוחן לזיהוי בין מורה רוח אמת למורה שקר

עריכה חדשה : 2 אוגוסט, 2023

אהובים-יקרים,  בפרשת רְאֵה משה רבנו מתקדש אמת משרת האל נותן אזהרה חמורה מתריע מפני הליכה אחר נביא שקר: " כִּי יָקוּם בְּקִרְבְּךָ נָבִיא אוֹ חֹלֵם חֲלוֹם וְנָתַן אֵלֶיךָ אוֹת אוֹ מוֹפֵת, וּבָא הָאוֹת וְהַמּוֹפֵת אֲשֶׁר דִּבֶּר אֵלֶיךָ לֵאמֹר נֵלְכָה אַחֲרֵי אֱלֹהִים אֲחֵרִים אֲשֶׁר לֹא יְדַעְתָּם וְנָעָבְדֵם, לֹא תִשְׁמַע אֶל דִּבְרֵי הַנָּבִיא הַהוּא אוֹ אֶל חוֹלֵם הַחֲלוֹם הַהוּא כִּי מְנַסֶּה יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם אֶתְכֶם לָדַעַת הֲיִשְׁכֶם אֹהֲבִים אֶת יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם בְּכָל לְבַבְכֶם וּבְכָל נַפְשְׁכֶם, אַחֲרֵי יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם תֵּלֵכוּ וְאֹתוֹ תִירָאוּ וְאֶת מִצְו‍ֹתָיו תִּשְׁמֹרוּ וּבְקֹלוֹ תִשְׁמָעוּ וְאֹתוֹ תַעֲבֹדוּ וּבוֹ תִדְבָּקוּן,  ו וְהַנָּבִיא הַהוּא אוֹ חֹלֵם הַחֲלוֹם הַהוּא יוּמָת כִּי דִבֶּר סָרָה עַל יְהוָה אֱלֹהֵיכֶם הַמּוֹצִיא אֶתְכֶם מֵאֶרֶץ מִצְרַיִם וְהַפֹּדְךָ מִבֵּית עֲבָדִים לְהַדִּיחֲךָ מִן הַדֶּרֶךְ אֲשֶׁר צִוְּךָ יְהוָה אֱלֹהֶיךָ לָלֶכֶת בָּהּ וּבִעַרְתָּ הָרָע מִקִּרְבֶּךָ " ( דברים י"ג, ב –  ו' ). לדאבוננו ולצערנו, בעת הזו של אחרית הימים סוף עידן זה בן 6,000 השנים רבים מעובדי ועובדות האור תועים בדרך, אינם מבחינים בין מורי רוח ומתקשרים אמיתיים לשקריים, נוטים לנהות אחרי מי שסורחים מועלים בתפקידם שליחותם על כן, ברצוננו להאיר נושא מהותי קרדינאלי זה, להורות לכם את אבני הבוחן לזיהוי בין מורה רוח אמת למורה שקר.

אהובים-יקרים, שֶׁקֶר בהיפוך האותיות קֶשֶׁר מלמד כי דרכם של מורי השקר לקשור לכבול אליהם את המטופלים והתלמידים שלהם כלומר, להזין אצלם תלות והערצה. בערך שֶׁקֶר מסתתרת המילה שַׂר מלשון שְׂרָרָה כלומר, מנהגם של מורי השקר להציב עצמם בקדמת הבמה, להציג עצמם כסמכות העליונה במקום את מקורות האור וההדרכה העליונים. ועוד, שֶׁקֶר צליל הגייה שֵׁכָר אשר פירושו אלכוהול מלמד כי מורי השקר מזינים אצל המטופלים והתלמידים שלהם אופוריה ושאננות, את האשליה על פיה זכות הבחירה החופשית משמעותההיתר בריחה מקיום החוזה הרוחני דהיינו, פטור מההכרח להשלים את שיעורי הנשמה, ושאפשר להתעלות רוחנית ולעבור לעידן החדש מבלי לסיים את מסכת הקרמה. ברצוננו להעיר ולעורר אתכם אף להתריע בפניכם כי מדובר בשקר וכזב אשר נועד לזרות אצלכם עצימת עיניים וערפול תודעתי משל לאדם שיכור בצורה זו, לשרות ולשלוט עלייכם. במסווה של הוראה רוחנית טיפולית, קיום הייעוד הגבוה והחתימה הנשמתית כביכול, אותם מורים ומתקשרים שקריים רודפים אחר חנופה והאדרה עצמית, הגדלה של מעמדם החברתי והחומרי, מבססים קהילה אשר משרתת אותם והולכת שבי אחריהם בעיוורון מוחלט. אין זו דרך מתקדשי האמת אשר חיים בתודעה שהנם בתפקיד לשרת את הבורא והבריאה, חדורים הם באכפתיות עמוקה, אהבה ללא תנאי ודאגה לטובה העליונה של אחיהם ואחיותיהם בני ובנות האדם על כן, רואים עצמם מחויבים להעביר את דברי הרוח בשלמותם אף את אותם מסרים מעירים ומעוררים, מנערים ומתריעים נכונים הם להסתכן באובדן רייטינג ואהדה עד הרחקה, גינוי ונידוי.

אהובים-יקרים, לעולם הסדר הנכון הוא המקור קודם לצינור! דרך מורהרוח של אמת להציג בפשטות ובהירות את זהות המקור הרוחני אותו הוא מתקשר לפני הופעת שמו כפי שמתמידה לעשות כן זו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה. עובדי ומורי אור של אמת אינם מנכסים ומייחסים לעצמם דבר מלבד היותם צינור כלי פיזי להעברת המזון הרוחני והמיידעים, ההכוונות והכלים המעשיים, פידבקים של מחמאות ותודות הם מפנים ישירות אל מקורות האור אותם הם מתמסרים ואינם זוקפים קרדיטים לעצמם. מורי רוח של אמת רואים חובה ליישם ראשונים את אשר מתומסר דרכם בראש ובראשונה בחייהם האישיים במשפחה הביולוגית והגרעינית שלהם בצורה זו, להוות דוגמה חיה מודלינג אמין וראוי למעגלים הקרובים והרחוקים כמאמר חז"ל " נאה דורש נאה מקיים ". בניגוד גמור דרכם של המורים והמתקשרים השקריים להציב עצמם בקדמת הבמה, להכריז על עצמם כממצאי תורות ומפתחי שיטות טיפול, להכתיר עצמם בכותרות בומבסטיות ארוכות כזנב, להמליך עצמם מטעם עצמם, להתכחש למלכות שמיים למקור העליון האחד יוצר כול. המורים והמתקשרים השקריים מזינים בקרב הנוהים אחריהם את האשליה כי נאורות משמעה התנערות מהשורשים הרוחניים, ממורשתם של אבות ונביאי האומה בנימוק כוזב כי אין צורך יותר בחוקים וגבולות מוסריים באופן זה, מדיחים הם אתכם מן הדרך הנכונה שכן, אין רוחניות ללא מוסריות, לא ניתן לעלות במדרגות הרוחניות מבלי שמירה של חוקי האור האוניברסליים הנצחיים בתמצית עשרת הדיברות אשר בתורת משה היא תורת השם. השואה בבחינת קריאת השכמה ושעון מעורר לעם ישראל ולאנושות כולה ללמד שאין די במפותחות תרבותית אף לא בהישגים טכנולוגים, בהיעדר תשתית רוחנית מוסרית מוצקה קיימת סכנה ממשית.  

אהובים-יקרים, התמסורות והמיידעים המועברים דרך מורה רוח של אמת זמינים כל העת, מוצעים בגלוי לכל דורש ללא תשלום ותמורה, עיקרון השקיפות והבהירות מיושם גם בנוגע לפרטים אודות השירותים המוצעים: עלויות / אופני תשלום / זמנים / מיקום וכיו"ב, כפי שמתמידה לעשות כן זו המהווה לנו ערוץ מרכזי כותבת שורות אלה. לעומת זאת, המורים והמתקשרים השקריים פועלים בסמוי מתחת לרדאר באמצעות מדיות מוצפנות וקבוצות סגורות, משתמשים במטבעות לשון המשרישות תודעה של נפרדות ופחד מפני השתלטות כגון קונספירציה / תאגיד ועוד במקום ללמד ראיה אחדותית, עוצמה ואחריות אישית, אופן הנהגה פסול זה בבחינת אות נוסף עבורכם להבחין אחרי מי נכון להלך וממי נכון להתרחק כמו מאש.

אהובים- יקרים, קוראים אנו לכם להתעשת, להסיר הכסות מענייכם, להבדיל בין אמת לשקר שכן, היעדר ההבחנה, ההתפתות ללכת אחר השקרי המזויף, להתבשם במה שמלטף את האגו קל ונוח  מוביל אתכם למבוי סתום. מתוקף זכות הבחירה החופשית המקודשת בידכם האחריות אחרי מי בוחרים הנכם ללכת, ממי ללמוד, למי להישמע. כפי שהדגשנו בתמסורותינו הקודמות השעה דוחקת והזמן אוזל שכן, מצויים הנכם בשארית העידן לפיכך, אותן בחירות שלכם הנן גורליות מכיוון, שקובעות את תסריטי החיים אשר יתממשו בחייכם אלו ובמחזורי חייכם הבאים. ברצוננו לתזכר אתכם פעם נוספת כי ישנה כתובת נכונה וראויה, מיטיבה ומועילה עבורכם, להפנות אתכם אל זו המצוינת לעיל ולמגוון השירותים המצויים באמתחתה של יעוץ והכוונה, ריפוי וחניכה על מנת שתוכלו לרפא את הילד הפנימי והצלקות מעידן זה, להשלים את מערך שיעורי הנשמה ומסכת הקרמה, ולממש עצמכם באופן מלא בכל המעגלים – הזוגי, ההורי והמקצועי ייעודי בשיתוף הפעולה עם הרוח.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם באהבת האמת, אמן.