צופן פרשת תְּצַוֶּה: הוּצַּתָּ אש הנשמה

עריכה חדשה : 22 פברואר, 2024

אהובים-יקרים, פרשת תְּצַוֶּה בהיפוך אותיות הוצת ראשיתה בציווי האלוקי להאיר את המנורה במשכן ומאוחר יותר בבית המקדש בהתמדה כל ימות השבוע : "  וְאַתָּה תְּצַוֶּה אֶת בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְיִקְחוּ אֵלֶיךָ שֶׁמֶן זַיִת זָךְ כָּתִית לַמָּאוֹר לְהַעֲלֹת נֵר תָּמִיד " ( שמות כ"ז, כ' ), ברצוננו לבאר את המשמעויות העמוקות החבויות בפסוק זה, את הרלוונטיות שלהן לרוח הזמן העכשווי של ימות המשיח הלוא הם אחרית הימים וקץ עידן זה בן 6,000 השנים.

אהובים-יקרים, בערך מנורה חבוי צמד המילים מון באנגלית moon שמובנו ירח והמילה הר מרמז, כי מטרת החיים במרחב ארץ הנה התעלות מעל פחדים וספקות, השוואתיות ותחרותיות, קנאה ושלילה הנובעים מעצמי הנפש הלוא הוא אישיות האגו לטובת עוצמה ועצמאות, שייכות וערך עצמי, שמחה ויצירה אשר מקורם בנשמה האלוקית. The Dark Side and the bright side of the moon   צדו האפל של הירח מבטא את עצמי העור הוא עצמי הנפש הבשרי הזמני, ואילו צדו המואר את עצמי האור הוא העצמי הנשמתי הנצחי, ההר מסמל את ספיראלת ההתעלות. מטרת העל של תהליך הריפוי והחניכה בהובלתנו הנה יישור עצמי העור לעצמי האור המפתח לחיים משמעותיים, שמחים ומלאים בכל הרבדים.  

אהובים-יקרים,  " וְעָשִׂיתָ מְנֹרַת זָהָב טָהוֹר מִקְשָׁה תֵּעָשֶׂה הַמְּנוֹרָה … וְעָשִׂיתָ אֶת נֵרֹתֶיהָ שִׁבְעָה וְהֶעֱלָה אֶת נֵרֹתֶיהָ וְהֵאִיר עַל עֵבֶר פָּנֶיהָ "  ( שמות כ"ה, ל"א – ל"ז ), שבעה הקנים אשר במנורה כנגד 7 הצ'אקרות המרכזיות בגוף האדם, כל צ'אקרה מבטאת שלב התפתחותי בספיראלת ההתעלות, יישום השיעור ההתפתחותי פותח את השער למדרגה הרוחנית הבאה לפיכך, לכל צ'אקרה צופן ייחודי לה :

צ'אקרת השורש צופנה הוא חמלה

צ'אקרת המין צופנה הוא אמן

צ'אקרת מקלעת השמש צופנה הוא קבלה

צ'אקרת הלב צופנה הוא אהבה

צ'אקרת הגרון צופנה הוא אחדות

צ'אקרת העין השלישית צופנה הוא שמחה

צ'אקרת הכתר צופנה הוא נצח

אהובים-יקרים, כל אחד מהצפנים הללו מכיל משמעויות הרבה, בא לידי ביטוי בצורות ואופנים שונים אשר בתהליך הריפוי והחניכה מוארים על ידנו דרך זו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה, בהלימה למקום ההתפתחותי הנוכחי, למסע החיים הייחודי ולנתיב הנשמתי הייעודי של כל אחד ואחת.

אהובים-יקרים, האלוקות מצווה מפורשות להשתמש בשמן אשר מקורו בעץ הזית להדלקת המנורה, שמן בהיפוך אותיות נשם מלשון נשמה ועוד, עץ הזית הלוא הוא עץ החיים משויך לצ'אקרת הכתר, ואילו עץ התפוח הלוא עץ הדעת משויךלצ'אקרת הלב: " וַיַּצְמַח יְהוָה אֱלֹהִים מִן הָאֲדָמָה כָּל עֵץ נֶחְמָד לְמַרְאֶה וְטוֹב לְמַאֲכָל וְעֵץ הַחַיִּים בְּתוֹךְ הַגָּן וְעֵץ הַדַּעַת טוֹב וָרָע" ( בראשית ב', ט' ), עץ החיים מסמל את אש האמת הגבוהה, ואילו עץ הדעת את מי האחדות והאהבה, צופן  " טוב ורע " הנו טוב בהיפוך אותיות both באנגלית שמובנו שניהם יחד, ורע מלשון רֵעַ ו- רְעוּת, ללמדכם כי משמעות החיים על פני האדמהלהביא לידי ביטויאת מהות הבריאה והאל של האהבה והאחדות  דרך התנסות בבחירה חופשית בין טוב לרע זאת אומרת, לאזור את האומץ להתעלות מעל הרע והחשוך ולבחור בדרך של הביחד והרעות ( אגב הסלוגן מאז השביעי באוקטובר " ביחד ננצח " ).

אהובים-יקרים, המים סמל לעצמי הנפש והשמן סמל לעצמי הנשמה, התכונה של השמן שתמיד צף מעל המים נועדה להעיר ולעורר אתכם כי הסדר הנכון הנו הצבת עצמי הנפש בשירות עצמי הנשמה כלומר, הנכונות להקריב כדאיות ונוחות אישיים למען ערכים וחזון.  

אהובים-יקרים, הציווי האלוקי להתמיד להאיר 24/7 את שבעת נרות מנורה הזהב אשר במשכן בשמן זית נועדה, להעיר ולעורר את בני ובנות ישראל להאיר את 7 המרכזים הרוחניים אשר בהם ליישר את עצמי העור לעצמי האור בדרך זו, להשתוות למהות הבריאה והאל של אהבה ואחדות, צדק ואמת כמאמר נעים זמירות ישראל המלך דוד מתקדש אמת מורה האנושות: " שִׁוִּ֬יתִי יְהֹוָ֣ה לְנֶגְדִּ֣י תָמִ֑יד כִּ֥י מִֽ֝ימִינִ֗י בַּל אֶמּֽוֹט " ( תהילים ט"ז, ח' ) בראשי תיבות יֶשְׁךָ לב אמת !

אהובים-יקרים, אצל האדם המואר שבע מרכזי האנרגיה רוטטים ומוארים כמנורת הזהב שבבית המקדש, פתוחים לקלוט את המזון הרוחני והכוונות מקורות האור העליונים. במטרה לסייע לכם להאיץ התפתחותכם, הורנו לזו המשרתת אותנו מקדמת דנא כותבת שורות אלה, ללמד במסגרת המפגשים האישיים וטקסי החניכה של קבלת חותם אנרגטי אישי מאיץ טרנספורמציה, מדיטציה יומית קצרה של כמה דקות לניקוי ואיזון, פתיחה ועירור הצ'אקרות ביחד עם הפעלת הצפנים שלהן והחותם האישי.

בתום תמסורותינו מברכים אנו אתכם בלב חפץ ובחירות של אמת, לו יהי.